پیوستن ملی پوشان هندبال به پویش «جبهه مردمی ایران ما»

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 15:17
اعضای تیم ملی هندبال ساحلی ایران به عنوان داوطلب در پویش «جبهه مردمی ایران ما» و در کنار هلال احمر فعالیت کردند.
پیوستن ملی پوشان هندبال به پویش «جبهه مردمی ایران ما»
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضای تیم ملی هندبال ساحلی ایران که در اردوی آماده‌سازی پیش از اعزام به بازی‌های ساحلی آسیایی سانیا حضور دارند، به عنوان عضو داوطلب سازمان هلال احمر به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوستند.
 
در جریان این اردو که در اصفهان در حال برگزاری است، هندبالیست‌های ساحلی ایران با استقبال از این طرح خیرخواهانه، با پوشیدن لباس هلال احمر، در کنار سایر خیرین و خدمتگزاران مردمی قرار گرفتند تا نشان دهند که قهرمانان ورزش کشور، نه تنها در زمین بازی، بلکه در جبهه‌های خدمت به مردم نیز پیشرو هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.