بازدید فرماندار از مناطق خسارت‌دیده در جریان حمله دشمن به بروجرد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:56
خرم‌آباد - فرماندار بروجرد از مناطق خسارت‌دیده در جریان حمله هوایی بامداد امروز شنبه دشمن به این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «قدرت الله ولدی» فرماندار بروجرد از مناطق خسارت‌دیده در جریان حمله بامداد امروز شنبه دشمن صهیونی - آمریکایی به این شهر بازدید کرد.

بازدید فرماندار از مناطق خسارت‌دیده در جریان حمله دشمن به بروجرد

وی در بدو بروز این حمله موشکی آمریکایی - صهیونی، با حضور در محل حادثه، بر روند آواربرداری و امدادرسانی نظارت داشت.

در این بازدید و حضور میدانی و طی گفتگو با مسئولین ذی‌ربط و اهالی خسارت‌دیده، بر تسریع در روند آواربرداری، امدادرسانی و اسکان اهالی که دچار حادثه شده‌اند، تأکید کرد.

بازدید فرماندار از مناطق خسارت‌دیده در جریان حمله دشمن به بروجرد

در اثر حمله تروریستی آمریکایی - صهیونی صبح امروز در بروجرد، تعداد هشت نفر از هم‌وطنان شهید و ۳۶ مجروح شدند.

باتوجه‌به ادامه عملیات آواربرداری، امکان افزایش تعداد شهدا و مجروحین وجود دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.