فقط ۴ گل؟ باید بیشتر می‌زدیم!

خبرورزشی شنبه 08 فروردین 1405 - 12:44
یولیان ناگلزمن بعد از پیروزی پرگل آلمان مقابل سوئیس با اشاره به نقاط ضعف تیمش اذعان داشت که باید بهتر عمل می‌کردند و گل‌های بیشتری نیز می‌توانستند به ثمر برسانند.

در آستانه جام جهانی ۲۰۲۶، تیم ملی آلمان با هدایت یولیان ناگلزمن در چارچوب دیدارهای دوستانه پیش از تورنمنت بزرگ جهانی، مقابل تیم ملی سوئیس به میدان رفت و با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رسید.

ناگلزمن بعد از این پیروزی قاطع مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت: «ما مقابل حریفی که معمولاً گل‌های خیلی کمی دریافت می‌کند، موقعیت‌های بزرگ زیادی ایجاد کردیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بسیار بیشتری بزنیم. سوئیس قطعاً از معدود موقعیت‌هایش نهایت استفاده را برد. فلوریان ویرتس چند گل فوق‌العاده به ثمر رساند، این را باید گفت. از نظر دفاعی، امروز همه‌ چیز کاملا خوب نبود. در بعضی لحظات بیش از حد در جریان این بازی منفعل بودیم. این موضوع باید کاملاً واضح گفته شود. با این حال، در مجموع شایسته پیروزی بودیم و توانستیم این برد ارزشمند را در جریان این بازی به دست آوریم.»

آلمان روز دوشنبه مقابل غنا نیز به میدان می‌رود و ناگلزمن درباره این که آیا ترکیب تیم را برای این بازی تغییر خواهد داد یا نه گفت: «حالا خواهیم دید که بعد از این بازی در چه وضعیتی هستیم و کدام بازیکنان آماده‌ هستند. سپس دقیق‌تر بررسی می‌کنیم که چه کسانی آماده بازی هستند و چه کسانی را می‌توانیم به میدان بفرستیم.»

ببینید: خلاصه بازی سوئیس ۳ - آلمان ۴/ نمایش باورنکردنی ویرتس!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.