سیلاب برخی راه‌های روستایی دشتی را مسدود کرد؛ بازگشایی مسیرهای اصلی

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 11:17
بوشهر- فرماندار دشتی با اشاره به خسارات گسترده سیلاب شب گذشته گفت: مسیرهای اصلی شهرستان بلافاصله بازگشایی شد اما چند محور روستایی همچنان مسدود است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح شنبه در بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده شهرستان دشتی اظهار کرد: سیلاب شب گذشته خسارات قابل توجهی به بخشی از راه‌های ارتباطی وارد کرده است.

وی با بیان اینکه مسیرهای اصلی شهرستان در همان ساعات اولیه بامداد بازگشایی شد افزود: عملیات پاکسازی گل‌ولای و رسوبات ناشی از بارندگی‌ها در حال انجام است و نیروهای راهداری در چندین نقطه مشغول فعالیت هستند.

مقاتلی ادامه داد: در حال حاضر محورهای درازی_چاوشی و همچنین راه دسترسی به روستاهای کردلان و بن‌بید مسدود است و تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیرها با جدیت ادامه دارد.

فرماندار دشتی گفت: اکیپ‌های راهداری در نقاط آسیب‌دیده حضور مستمر دارند و ضمن ایمن‌سازی مسیرها، در حال برطرف کردن مشکلات ایجادشده در اثر سیلاب هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.