حامد بهداد برای وطن چه نوشت؟/ از مسخره کردن رزمنده‌ای که دست و پایش را پای لانچر از دست داده، قلبم مچاله می‌شود

خبرآنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 06:13
حامد بهداد بازیگر سینمای ایران در پیامی یادآور شد که ایران خط قرمز او و برایش از همه چیز مهم‌تر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مهر، حامد بهداد بازیگر سینما در واکنش به انتقاداتی که پس از استوری چند روز گذشته اش مطرح شده‌ بود پیامی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد.

بهداد در این پیام که خطاب به مهدی جوادی تهیه کننده سینما است، نوشت:

به مهدی جوادی

پرسیدی کدام مردم؟ می‌گویم همه مردم.

از دیدن رنج هموطنانم می‌رنجم. هر کس که باشد. از گریه مادری که جوانش به تازگی کشته شده گریه‌ام می‌گیرد. از مسخره کردن رزمنده‌ای که دست و پایش را پای لانچر از دست داده، قلبم مچاله می‌شود.

از بمب خوردن بیمارستان‌های شهرم و جا به جا کردن نوزادهای سرزمین آتش می‌گیرم.

من از این جنگ که به میهنم وارد شده بیزارم. مهدی جان نوشته‌هایم را تضعیف هیچ کس برداشت نکن. ایران خط قرمز من و از همه چیز مهم‌تر است.

1717

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.