دستگیری ۲ عامل تصویربرداری و ارسال محتوای ضدامنیتی در ساوه

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 01:47
ساوه- ۲ عامل تصویربرداری و ارسال محتوای ضدامنیتی در ساوه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از صدا و سیمای استان مرکزی با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان ساوه، دو عنصر خائن و مزدور که اقدام به تهیه تصاویر و فیلم از مناطق حساس کرده و آن‌ها را برای رسانه‌های معاند ارسال می‌کردند، شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

همکاری مردم شریف در شناسایی و گزارش موارد مشکوک، نقش مؤثری در حفظ امنیت و آرامش عمومی دارد و پلیس با اتکا به هوشیاری و همراهی مردمی، اجازه هیچ‌گونه فعالیت مخرب علیه امنیت ملی را نخواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.