چرا عده‌ای از فارسی‌زبانان بر دفاع از وطن توانا نیستند؟

تابناک شنبه 08 فروردین 1405 - 00:06
آیا افرادی که رابطه نامشروع با دختران جوان و گاه زنان شوهردار دارند، هنگام دفاع از ایمان و عقیده و حتی در مرحله نازل‌تر هنگام دفاع از آب و خاک، در صحنه دفاع حضور می‌یابند؟

چرا عده‌ای از فارسی‌زبانان نمی‌توانند از وطن دفاع کنند؟

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، عده زیادی از مردم دنیا در پی جنگ رمضان و اتفاقاتی که طی چندسال گذشته در ایران و همچنین فلسطین اشغالی رخ داده، «دچار» آگاهی شده و از حصار مسخی که رسانه‌های یهود برایشان ساخته بودند خارج شده‌اند. این‌روزها هم جماعت سلطنت‌طلب و عناصر فارسی‌زبان موساد و اسرائیل روسیاه‌تر از همیشه هستند و مردمان کشورهای دیگر، آن‌ها را با عنوان «وطن‌فروش» و «خائن» مورد عنایت و عباراتی که واقعا سزاوار آن‌هاست، خطاب می‌کنند.

اما یک‌سوال مهم این است که چه می‌شود، فردی که شاید روزی در ایران بوده و نان و نمک این‌مردم را خورده، تبدیل به یک‌خائن می‌شود که دستش به خون مردم کشورش آلوده می‌شود و دلش با گرفتن دلارهای خونین، نمی‌لرزد؛ بلکه هر روز بیشتر در چاه فساد و تباهی بیشتر سقوط می‌کند تا در نهایت با خواری و ذلت بمیرد! بالاخره همه جنایتکار و دروغ‌گو متولد نمی‌شوند و فطرت انسان هنگام تولد پاک است اما لوح وجودی را به مرور سیاه می‌کند و در خدمت شیطان در می‌آید تا چند صباحی به گمراه کردن مخاطبان بپردازد و بعد هم کارنامه ننگین‌اش بسته و راهی معرکه حساب و کتاب و بعد هم دوزخ شود!

 این‌روزها که بازار اخبار جنگ داغ و کنش و واکنش‌های فضای مجازی به نبرد ایران با جبهه شیطان داغ است، شما هم احتمالا اسم مجریان فارسی‌زبان شبکه‌های معاند و بازوهای رسانه‌ای موساد را شنیده‌اید. نیازی نیست ساحت این‌نوشتار را با نام این‌مزدوران شیطان کثیف کنیم اما بیایید در یک‌مطالعه کوتاه و آسیب‌شناسانه، ببینیم چه می‌شود انسان تبدیل به موجودی غیر انسان و چیزی در آید که در خدمت شیطان است و با وجود این‌که مردمان مسخ‌شده کشورهای دیگر با نعمت آگاهی از بند شیطان آزاد می‌شوند، همچنان پشت به حق، با سرعت به سمت تباهی حرکت کند!

شیخ‌حسین انصاریان کتابی دارد به نام «همراهی علی و حق» که گفته‌های این‌استاد اخلاق و عرفان را در یکی از ماه‌های مبارک رمضان در مسجد امیر (ع) شامل می‌شود. یکی از فرازهای این‌کتاب، مربوط به چنین‌موجوداتی است و علت وضعیت فعلی اخلاقی و عدم توانایی آن‌ها را در یاری کشور سابق‌شان که در حال حاضر پرچمدار اخلاق و انسانیت در دنیاست، به خوبی تبیین می‌کند.

این‌فراز از کتاب مورد اشاره به این‌ترتیب است:

«یکی از بدترین آثار شوم شهوت بدون کنترل، از بین‌رفتن انگیزه‌های دفاع از حق است؛ به‌عبارت دیگر کسی که در برابر طغیان غریزه جنسی استقامت نداشته و در برابر طاغوت درونی خود ایستادگی ننماید، به‌طور قطع دچار سستی در عقیده و عمل خواهد شد. 

آیا افرادی که رابطه نامشروع با دختران جوان و گاه زنان شوهردار دارند، هنگام دفاع از ایمان و عقیده و حتی در مرحله نازل‌تر هنگام دفاع از آب و خاک، در صحنه دفاع حضور می‌یابند؟»

شما مخاطبان این‌مطلب را با تاریخچه فساد اخلاقی مزدوران موساد و یهود، و مزدوران و دلاربگیران جزیره اپستین را هم با گذشته و آینده سیاه‌شان تنها می‌گذاریم!

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.