باهنر: لابی‌های اسرائیل ملت آمریکا را گروگان گرفته‌اند/ بالاخره باید بفهمند چه کلاهی سرشان رفته

رکنا جمعه 07 فروردین 1405 - 21:16
سیاسی رکنا: محمدرضا باهنر با هشدار در مورد نفوذ لابی‌های اسرائیلی، بیان داشت که این گروه‌ها ملت آمریکا را به گروگان گرفته‌اند و زمان آن فرا رسیده که مردم این کشور از فریب‌خوردن خود آگاه شوند.
باهنر: لابی‌های اسرائیل ملت آمریکا را گروگان گرفته‌اند/ بالاخره باید بفهمند چه کلاهی سرشان رفته

به گزارش رکنا، محمدرضا باهنر در اظهارنظری با اشاره به انفعال دولت آمریکا در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: لابی‌های اسرائیل، ملت آمریکا را به گروگان گرفته‌اند.وی با تأکید بر ضرورت آگاهی افکار عمومی آمریکا افزود: بالاخره یک جایی ملت آمریکا باید بفهمند که چه کلاهی سرشان رفته است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.