وقت خروج است | ادامهٔ عضویت ایران در NPT بی‌معناست

همشهری آنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 21:03
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ادامهٔ عضویت ایران در NPT بی‌معناست، وقت خروج است.

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه ایکس نوشت: «ادامه عضویت ایران در NPT بی‌معناست، NPT هیچ مزیتی برای ما نداشته است.

پیمان NPT نه تنها کشور ما را از گزند حمله قدرت‌های هسته‌ای حفظ نکرده بلکه به تاسیسات هسته ای کشورمان مکرراً حمله شده و اساساً اسناد و توافقات بین المللی به کل نادیده گرفته شده است.

ما هیچ قصدی برای تولید بمب نداریم و سیاست ما در این زمینه بدون تغییر است اما وقتی مدیرکل آژانس انرژی اتمی می‌گوید که تنها راه نابودی برنامه هسته‌ای ایران، بمب اتم است، این موضوع تحریک‌کننده و خطرناک است.

آمریکا از ۶۰ سازمان و کنوانسیون بین‌المللی خارج شده و حالا اگر ما بخواهیم از NPT خارج شویم، احتمالاً با تعجب و مخالفت غرب مواجه می‌شود! وقت خروج است.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.