دیناری: ۲۷ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی بازدید کردند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 20:22
بجنورد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ششم فروردین سال‌جاری بیش از۲۷ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری بازدید کردند.

احمد دیناری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین سال‌جاری و در شرایط فعلی کشور، تعداد ۲۷ هزار و ۵۳۶ نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در خراسان شمالی بازدید کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی همچنین از اسکان ۳۱هزار ۵۷۴ نفر از ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ تا ششم فروردین سال‌جاری خبر داد و یادآور شد: در مدت زمان یادشده ۱۳۰۸۱ نفر در اقامتگاه‌هایی رسمی، ۱۷۷۵۹ نفر در اقامتگاه‌های غیر رسمی و ۷۳۴ نفر در اقامتگاه‌های اقامتگاه‌های اضطراری اقامت داشته‌اند.

دیناری افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی، تیم‌های نظارتی به صورت روزانه از تأسیسات گردشگری استان بازدید می‌کنند تا ارائه خدمات به مسافران به بهترین نحو انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.