هشدار فرمانداری اندیمشک به کشاورزان و دامداران حاشیه رودخانه دز

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 15:56
اندیمشک ـ فرمانداری اندیمشک در اطلاعیه‌ای نسبت به رهاسازی آب از سدهای دز و بالارود در پی بارندگی‌های شدید هشدار داد و از کشاورزان و دامداران خواست از بستر و حاشیه رودخانه فاصله بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانداری اندیمشک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارندگی‌های شدید و افزایش حجم روان‌آب‌ها، احتمال رهاسازی بخشی از آب سدهای دز و بالارود در ساعات آینده وجود دارد.

در این اطلاعیه از کشاورزان و دامداران ساکن در حاشیه رودخانه دز خواسته شده است ضمن فاصله گرفتن از بستر رودخانه، ادوات و تجهیزات کشاورزی خود را از مناطق حاشیه‌ای خارج کنند.

همچنین در این هشدار تأکید شده است که شهروندان از تردد در مسیر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند تا از بروز خسارات احتمالی جلوگیری شود.

در همین حال، فراخوانی برای حضور نیروهای جهادی نیز صادر شده است. بر اساس این فراخوان، از شهروندانی که توانایی کمک به جابجایی وسایل منازل در منطقه سیل‌زده کوی نیرو را دارند دعوت شده است به جمع نیروهای جهادی، بسیجی و مردمی بپیوندند.

متقاضیان می‌توانند برای هماهنگی به ستاد پشتیبانی واقع در مسجد آل‌محمد (ص) کوی نیرو مراجعه کنند یا با شماره تماس اعلام‌شده از سوی ستاد ارتباط بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.