آبگیری هفت میلیون مترمکعبی آب در سد استقلال میناب

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 15:31
میناب-فرماندار ویژه شهرستان میناب از آبگیری هفت میلیون مترمکعبی آب در سد استقلال در پی بارندگی های روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به هشدارهای قرمز هواشناسی نسب به بارندگی در شرق هرمزگان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی های خوبی در شهرستان میناب شروع به باریدن کرد.

وی افزود: در شهرستان میناب در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰ میلیمتر بارندگی شده است که سبب طراوت و زیبایی باغات و خوشحالی باغداران نیز شده است .

رادمهر گفت : در این بارندگی ها هیچ خسارتی به زیر ساختها وارد نشده است اما سبب آبگیری هفت میلیون متر مکعبی آب در پشت سد استقلال شده است .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.