اجرای نمایش پرفورمنس «سبز سپید سرخ» در برج آزادی

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 14:32
پرفورمنس «سبز سپید سرخ» به کارگردانی محمد رئیسی در محوطه میدان آزادی اجرا می‌شود.

اجرای نمایش پرفورمنس «سبز سپید سرخ» در برج آزادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این اثر نمایشی، با گرامیداشت روز تئاتر و زنده نگه‌داشتن یاد شهدای هنرمند و خردسال با موضوع "نمایشِ اتحاد مردم ایران بر مقدس بودن پرچم

سه رنگ کشور" و همدلی و تشکر به پاس زحمات نیرو‌های مسلح در این دوران اجرا می‌شود.

در این پرفورمنس که از یک تیم ۴۰ نفره تشکیل شده، نوید شیخ محمدی، محمد جواد اصغری، نیکان فریدون‌نیا و مریم مریدی از دیگر عوامل اجرایی هستند.

نمایش «سبز سپید سرخ» روز جمعه ۷ فروردین ماه از ساعت ۱۶ در فضای پیرامونی مجموعه برج آزادی به صحنه می‌رود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.