سپاه: مردم شریف منطقه محل استقرار نیروهای آمریکایی را ترک کنند

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 12:08
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: نیروهای بزدل آمریکایی صهیونیستی که جرات و توانایی دفاع از پایگاه های نظامی خودشان را ندارند از ترس آتش زمندگان اسلام با استفاده از اماکن غیرنظامی تلاش دارند از مردم بی گناه به عنوان سپر انسانی استفاده نمایند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایسنا، سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره ۴۸ اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف کشورهای منطقه غرب آسیا؛

نیروهای بزدل آمریکایی صهیونیستی که جرات و توانایی دفاع از پایگاه های نظامی خودشان را ندارند از ترس آتش زمندگان اسلام با استفاده از اماکن غیرنظامی تلاش دارند از مردم بی گناه به عنوان سپر انسانی استفاده نمایند از آنجا که ما تکلیف داریم نیروهای تروریست آمریکا و رژیم غاصب را که بی محابا به کشتار غیرنظامیان ایرانی و ترور شخصیت ها دست می زنند را هر جا یافتیم از بین ببریم توصیه می کنیم با فوریت اماکن محل استقرار نیروهای آمریکایی را ترک کنید تا آسیبی به شما نرسد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۷/فروردین/۱۴۰۵

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.