
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نشست هماندیشی مدیران پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با مدیران عامل و نمایندگان شرکتهای مستقر، با هدف تقویت حمایتها، رفع موانع و تسهیل فعالیت شرکتهای فناور و به منظور برنامهریزی برای حمایت مؤثر از شرکتهای فناور و تسهیل فعالیت آنها در شرایط جاری برگزار شد.
در این نشست ها که با حضور رئیس، معاونان و جمعی از مدیران پارک برگزار شد، مدیران عامل، اعضای هیأتمدیره و نمایندگان واحدهای فناور، دیدگاهها، پیشنهادها و دغدغههای خود را مطرح کردند و به بررسی سازوکارهای حمایتی، تسهیل تعامل با نهادهای حاکمیتی، رفع موانع پیشروی شرکتها و بهبود بسترهای توسعه بازار پرداختند که این موارد از مهمترین محورهای این نشستها بود.
همچنین شرکتکنندگان بر ضرورت افزایش هماهنگیها، توسعه همکاریهای فناورانه و تقویت نقش پارک در پشتیبانی از کسبوکارهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تأکید کردند.
معاونت توسعه بازار پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد: جمعبندی مباحث مطرحشده در این نشستها در برنامهریزیهای سال جدید لحاظ میشود و برگزاری منظم جلسات هماندیشی با شرکتها ادامه دارد.