ثبت ۲۸۰ مورد آسیب به شبکه برق تهران

صدا و سیما جمعه 07 فروردین 1405 - 08:57
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق تهران بزرگ از ثبت ۲۸۰ مورد آسیب به شبکه برق خبر داد و گفت: با فعالیت بیش از ۳۰۰ اکیپ عملیاتی، میانگین زمان رفع خاموشی به ۵۳ دقیقه رسیده است.

علیرضا رضایی، معاون بهره‌برداری و راهبری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: از ابتدای شرایط جنگی تاکنون ۲۸۰ مورد آسیب به زیرساخت‌های شبکه برق تهران ثبت شده است.

وی افزود: حدود ۵۰ پست برق بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد دچار آسیب شده‌اند، اما با تلاش نیرو‌های عملیاتی، برق مشترکان در کوتاه‌ترین زمان برقرار شده است.

میانگین رفع خاموشی ۵۳ دقیقه

رضایی با اشاره به میانگین ۵۳ دقیقه‌ای رفع خاموشی‌ها گفت: بیش از ۳۰۰ اکیپ عملیاتی به‌صورت شبانه‌روزی در سطح شهر فعال هستند.

معاون بهره‌برداری و راهبری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بیان کرد: نیرو‌های عملیاتی با سرعت در محل حاضر شده و تا رفع کامل مشکل در محل باقی می‌مانند تا خدمات‌رسانی بدون وقفه ادامه یابد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.