جوان شاهرودی زندگی چند بیمار را جاودانه کرد؛ روایت ایثار یک خانواده

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:57
شاهرود- معاون علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه مرگ مغزی مهدی امیری، جوان شاهرودی، پایانی بر زندگی او بود، گفت: اما این امر، آغاز حیاتی دوباره برای چند بیمار نیازمند.

فرحناز جان ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: اعضای حیاتی مرحوم محمدی امیری، جوان شاهرودی که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: این جوان شاهرودی بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود و علیرغم تلاش پزشکان، متاسفانه جان خود را از دست داد.

معاون درمان علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: خانواده مرحوم امیری اعضای این جوان شاهرودی را در اقدامی خیرخواهانه به بیماران نیازمند اهدا کردند.

جان ملکی ضمن قدردانی از این خانواده بیان کرد: اهدای عضو اهدای زندگی و یکی از تاثیرگذارترین تصمیمات خانواده های نیک اندیش است که به بیماران نیازمند زندگی دوباره ای اهدا می کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.