هشدار منابع آب سنندج؛ تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها ممنوع شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 22:07
سنندج- امور منابع آب سنندج با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها و خطرات ناشی از بارش‌های شدید، تردد در پایاب سدها و حاشیه منابع آبی را تا اوایل هفته آینده ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امور منابع آب شهرستان سنندج با صدور هشدار فوری اعلام کرد: با توجه به اخطاریه سطح نارنجی هواشناسی استان کردستان در روز پنج‌شنبه ششم فروردین‌ماه، شهروندان، مسافران و گردشگران از امروز تا روز یکشنبه نهم فروردین‌ماه از هرگونه تردد و اتراق در حاشیه منابع آبی به‌طور جدی خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با نفوذ سامانه بارشی همراه با توده هوای سرد، احتمال وقوع بارش‌های شدید، افزایش روان‌آب‌ها و طغیان رودخانه‌ها در سطح شهرستان وجود دارد.

امور منابع آب سنندج تأکید کرده است: خطر طغیان در پایاب سدهای قشلاق، آزاد و ژاوه بیش از سایر مناطق پیش‌بینی می‌شود و حضور در این محدوده‌ها می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد.

در ادامه این هشدار از هم‌استانی‌ها و گردشگران خواسته شده است از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، کانال‌های آبرسانی، تأسیسات آبی و سایر منابع آبی اکیداً پرهیز کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.