عراقچی خطاب به صاحبان هتلها در کشورهای حاشیه خلیج فارس اعلام کرد: به نظامیانی که ممکن است امنیت مشتریان را به خطر اندازند، خدمات اقامتی ارائه ندهید
به گزارش تابناک، سید عباس عراقچی، وزیر خارجه ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
از همان آغاز جنگ، نظامیان آمریکایی پایگاههای نظامی خود در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس را ترک کرده و برای پنهان شدن به هتلها و ساختمانهای اداری روی آوردهاند. آنها از شهروندان این کشورها بهعنوان سپر انسانی استفاده میکنند.
هتلهای ایالات متحده به نظامیانی که ممکن است امنیت مشتریان را به خطر اندازند، خدمات اقامتی ارائه نمیدهند؛ هتلهای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس نیز باید همین رویه را در پیش بگیرند.



منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.