شهردار خارگ: گورستان متجاوزان آماده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 16:43
بوشهر- شهردار خارگ خطاب با متجاوزان گفت: گورستان شما در اعماق آب‌های نیلگون خلیج‌فارس آماده است.

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کسانی که سودای تصرف خیالی پاره‌تن ایران را دارند، بدانند وجب به وجب این خاک برای آن‌ها جهنمی سوزان خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما از پیش، محل دقیق دفن سربازان احتمالی متجاوز را در پهنه خاکی و اعماق آب‌های نیلگون خلیج‌فارس مهیا کرده‌ایم.

شهردار خارگ با تأکید بر ایستادگی ۲ هزار و ۸۸۸ روزه خارگ در دفاع مقدس افزود: اینجا محل ورود نیست، بلکه قتلگاه هر آن کسی است که به این خاکِ مقدس چشم طمع بدوزد.

وی تاکید کرد: تجهیزات تدفین و محل‌های دفن متجاوزان از هم‌اکنون آماده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.