سپاه و بسیج تا پایان بحران در کنار سیل‌زدگان اندیمشک هستند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 14:51
اندیمشک ـ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان گفت: از لحظه وقوع سیلاب در اندیمشک، سپاه و بسیج با تمام ظرفیت‌ برای کمک به مردم وارد میدان شدند و این خدمت‌رسانی تا پایان بحران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به اقدامات سپاه در مناطق سیل‌زده اندیمشک اظهار کرد: از همان ساعات ابتدایی وقوع سیلاب، آمادگی کامل سپاه و بسیج برای کمک به مردم عزیز اندیمشک اعلام شد و امروز با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های یگانی، مهندسی و گروه‌های جهادی در صحنه حضور داریم.

وی افزود: ما در کنار مأموریت‌های دفاعی در زمین و دریا، امروز بالاترین مأموریت خود را یاری رساندن به مردم می‌دانیم و بسیج نیز همچون همیشه جانانه در صحنه حضور دارد. روحیه ایثار و خدمت‌رسانی بدون منت، خط قرمز ما در این بحران است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به همدلی و صبوری مردم اندیمشک گفت: مردم این خطه همواره در سختی‌ها سربلند بوده‌اند و بار دیگر نیز این همبستگی را نشان داده‌اند. ما تا زمانی که حتی یک خانواده نیازمند چادر یا یک وعده غذای گرم باشد، دست از تلاش برنمی‌داریم و سپاه و بسیج با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.

سردار شاهوارپور در پایان با قدردانی از همکاری نیروهای امدادی و مسئولان محلی خاطرنشان کرد: مردم اندیمشک بدانند در این شرایط تنها نیستند و مجموعه سپاه حضرت ولیعصر(عج) و بسیج تا پایان بحران پشتیبان آن‌ها خواهند بود تا با همدلی و تلاش جمعی، این شرایط پشت سر گذاشته شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.