پاسخ نزاجا به تهدید جنگ زمینی؛ برای دشمن «خطرناکتر» است

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 13:01
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمن باید بداند جنگ زمینی برای او خطرناک‌تر و پرهزینه‌تر و غیرقابل جبران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ علی جهانشاهی تأکید کرده «تحرکات دشمن را لحظه به لحظه و با دقت رصد می‌کنیم و برای هر سناریویی در هر زمان و مکان آماده‌ایم.»

فرمانده نراجا همچنین گفت که «با روحیه بالای رزم نیروی زمینی، دشمن در زمین هم زمین‌گیر می‌شود.»

او گفت: از جمع رزمندگان سلحشور و آماده نیروی زمینی ارتش مستقر در سنگر‌ها و قرارگاه‌ها به ملت شریف ایران عرض می‌کنم فرزندانتان با اتکا به خدا، محکم و استوار در خطوط مقدم دفاع ایستاده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.