جان باختن یک کارگر بر اثر سقوط در مشهد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:35
مشهد- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد از سقوط دو کارگر به داخل چاله آسانسور در ساختمان‌ در حال ساخت و جان باختن یک نفر از آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرآتشیار وحید باخدا اظهار کرد: ساعت ۸:۱۰ صبح پنجشنبه (۶ فروردین ۱۴۰۵) در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر سقوط دو کارگر از طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت به داخل چاله آسانسور در کاشانی ۱۲ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش نشانان با سرعت عمل بالا این دو کارگر را به سطح زمین منتقل کردند در حالی که یک نفر متاسفانه جان باخته بود و دیگری دچار مصدومیت شدید بود.

وی ضمن اظهار تأسف از این حادثه از سازندگان خواست نسبت به تامین شرایط ایمنی برای کارگران نهایت توجه را داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.