حمله دشمن به فرودگاه لامرد فارس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 01:23
لامرد- فرماندار لامرد گفت:باند فرودگاه بین المللی شهدای لامرد مورد اصابت پرتابه های دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی علیزاده گفت: در پی حمله ددمنشانه دشمنان ملت بزرگ ایران قسمتی از باند فرودگاه بین المللی شهدای لامرد مورد اصابت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان می‌دهد خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی نداشته ایم و به مردم و پرسنل این فرودگاه آسیبی نرسیده است.

فرماندار لامرد با اشاره به خوی وحشی‌گری آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب گفت: با توجه به ددمنشی این رژیم کودک کش از همشهریان عزیز خواهش داریم به هیچ عنوان به سمت فرودگاه حرکت نکرده و از تجمع در میادین منتهی به این مکان خودداری کنند.

علیزاده افزود: شهر لامرد هم اینک در آرامش است و همه مسابیل توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و کمک بسیجیان و گروه های مردمی تحت کنترل است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.