نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و گردشگری در تنکابن افتتاح شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:44
تنکابن - نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و گردشگری با حضور مسئولان محلی در پارک هنرمندان چشمه‌کیله شهرستان تنکابن افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیین افتتاح نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و گردشگری عصر چهارشنبه با حضور مسئولان محلی در پارک هنرمندان چشمه‌کیله شهرستان تنکابن برگزار شد.

این نمایشگاه که با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی منطقه و ایجاد فضایی مفرح برای خانواده‌ها در ایام نوروز برپا شده است، با ارائه انواع محصولات صنایع دستی، سوغات محلی و آثار هنری، فرصت مناسبی برای خرید و آشنایی با فرهنگ منطقه فراهم کرده است.

در کنار عرضه محصولات فرهنگی و هنری، غرفه‌هایی نیز به معرفی خدمات گردشگری و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی تنکابن اختصاص یافته است.

این نمایشگاه تا پایان تعطیلات، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در پارک هنرمندان تنکابن پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.