روس اتم: وضعیت نیروگاه بوشهر در مسیر یک سناریو منفی قرار دارد

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 13:38
رئیس شرکت روس اتم بیان کرد که حمله روز گذشته به نیروگاه اتمی بوشهر هیچ تلفاتی نداشته است.

به گزارش مشرق، الکسی لیخاچف، رئیس شرکت "روس‌اتم" امروز چهارشنبه ۵ فروردین ماه در اظهاراتی در واکنش به حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به نیروگاه اتمی بوشهر گفت: وضعیت نیروگاه هسته‌ای بوشهر همچنان در مسیر یک سناریوی منفی قرار دارد.

وی افزود: روز گذشته ساعت ۲۱ به وقت مسکو حمله جدیدی به منطقه‌ای در نزدیکی واحد یکم نیروگاه هسته‌ای "بوشهر" انجام شده است. خوشبختانه این حمله جدید هیچ تلفاتی به دنبال نداشته است.

رئیس روس اتم ادامه داد: مرحله سوم تخلیه کارکنان روسی از نیروگاه بوشهر آغاز شده است؛ صبح امروز یک گروه به سمت مرز ایران و ارمنستان حرکت کرده است. تخلیه دو گروه دیگر از پرسنل روسی از نیروگاه هسته‌ای بوشهر در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی افزود: شرکت "روس اتم" به‌طور موقت و تا زمان عادی شدن اوضاع، تعداد متخصصان خود در نیروگاه هسته‌ای بوشهر را به حداقل کاهش می‌دهد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.