بیمارستان‌ها خط مقدم خدمت‌رسانی‌اند و ارتقای خدمات درمانی اولویت ماست

خبرآنلاین چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 07:48
استاندار ایلام در بازدید میدانی از بیمارستان‌های رازی و شهید مصطفی خمینی ایلام با اشاره به نقش حیاتی حوزه بهداشت و درمان در شرایط بحرانی، گفت: ارتقای خدمات، تقویت زیرساخت‌های حیاتی و رسیدگی به مطالبات کادر درمان باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ایلام، استاندار ایلام با حضور در بیمارستان‌های رازی و شهید مصطفی خمینی ایلام، از بخش‌های مختلف این مراکز درمانی از جمله اورژانس، CCU و ICU بازدید کرد و در جریان روند خدمت‌رسانی به بیماران قرار گرفت.

احمد کرمی در این بازدید با اشاره به نقش خط مقدم حوزه درمان در شرایط جنگی و بحرانی، اظهار داشت: بهداشت و درمان همواره به صورت جهادی پای کار بوده و در عملیات امداد و نجات و مراحل تکمیل درمان، ۸۷ اکیپ عملیاتی وارد عمل شده‌اند.

وی افزود: در این ایام، پشتیبانی لازم برای انتقال مجروحان نیز فراهم شده است.

استاندار ایلام خاطرنشان ساخت: شرایط بحرانی موجب می‌شود نقاط ضعف و قوت آشکار شده و فرصت رفع چالش‌ها فراهم شود.

احمد کرمی با بیان اینکه سلامت و درمان پیشانی خدمت به مردم است، بیان داشت: هر اندازه خدمات بیمارستانی ارتقاء یابد، رضایت‌مندی مردم نیز افزایش خواهد یافت.

استاندار ایلام با اشاره به عملکرد کادر بهداشت و درمان ، ادامه داد: در گفتگو با بیماران و همراهان، هم رضایت‌مندی مشاهده شد و هم برخی مطالبات و انتقادات دریافت شد که با جدیت پیگیری و برطرف خواهند شد.

کرمی در پایان تقویت زیرساخت‌های حیاتی بیمارستان‌ها از جمله تأمین برق اضطراری، رسیدگی بهتر به بیماران و پیگیری حقوق و مزایای پرستاران با توجه به سختی کار آنان را از مهم‌ترین موارد مورد توجه عنوان کرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.