انتقاد لاوروف از آژانس بین المللی انرژی هسته ای 

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 04:07
وزیر خارجه روسیه گفت: واکنش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به حملات علیه تأسیسات هسته‌ای ایران بسیار ناکافی است. 

انتقاد لاوروف از آژانس بین المللی انرژی هسته ای 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرگی لاوروف افزود: واکنش گروسی به اقدامات افسار گسیخته علیه امنیت هسته‌ای در خاورمیانه بسیار ناکافی است.

وزیر خارجه روسیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تجاوز نظامی وحشیانه آمریکا و اسرائیل علیه ایران، تجارت جهانی و امنیت انرژی جهانی را تهدید می‌کند و این تجاوز نظامی، نه تنها منطقه خلیج فارس را تحت الشعاع قرار داد و کل خاورمیانه درگیر شد، بلکه تجارت جهانی، امنیت انرژی، حمل‌ونقل و ارتباطات تجاری بین‌المللی را در معرض خطر بی ثباتی قرار داده است. 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.