جواد لاریجانی: آمریکا باید یا غرامت بدهد یا به اندازه غرامت ثروتش را نابود می‌کنیم/ این غرامت را از آمریکا می‌گیریم

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 23:18
محمدجواد لاریجانی تاکید کرد که آمریکا باید غرامت حمله به ایران را بپردازد در غیر اینصورت به اندازه این غرامت از ثروتش را نابود می کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  محمدجواد لاریجانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی با شبکه خبر گفت: اینکه آمریکا تضمین دهد که دیگر به ایران حمله نمی‌کند کافی نیست. در حال حاضر، هیچ کس در دنیا به قول آمریکا اعتماد ندارد.

او افزود: مهم است که آمریکا باید مسئولیت این تجاوز را تماماً به عهده بگیرد. یعنی همه مسئولیت آن را بر عهده بگیرد که رکن اول آن پرداخت «غرامت» است. ما این غرامت را از آمریکا می گیریم. تا وقتی هم که غرامت را هم ندهد، نباید از تنگه هرمز رد شود.

لاریجانی ادامه داد: ما این استراتژی را که رهبر معظم انقلاب گفتند، دنبال می‌کنیم؛ یعنی ما غرامت می‌گیریم و اگر غرامت را نگرفتیم، به اندازه غرامت از ثروتشان را نابود می‌کنیم.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.