ابلاغ دستورالعمل فعالیت دستگاه‌های اجرایی لرستان؛ ۷۰ درصد دورکار شدند

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 20:18
خرم‌آباد- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان چگونگی فعالیت دستگاه های اجرایی استان در سال جاری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کشکولی عصر سه شنبه ضمن تاکید بر حضور و آمادگی مدیران استانی در شرایط فعلی به رسانه‌ها گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به شماره ۱۰۷۳۵۷ مورخ ۱۴ اسفندماه جاری و تفویض اختیارات بند ۳ به استانداران و با عنایت به موافقت استاندار لرستان، ساعت فعالیت کارمندان استان از فردا چهارشنبه ۵ فروردین ماه جاری تا اطلاع بعدی به شرح ذیل، ابلاغ شد.

۱. کلیه خدمات اداری در استان با بهره گیری (حداکثر ۳۰ درصد) از نیروی انسانی و ۷۰ درصد بصورت دورکار و در موارد استثنا به تشخیص بالاترین مقام دستگاه استانی (حضور کمتر از ۳۰ درصد) و فعالیت کارکنان در روزهای پنج‌شنبه‌ نیز تا اطلاع بعدی به‌صورت دورکاری خواهد بود.

۲. معلولین، بانوان (علی الخصوص بانوان باردار، دارای فرزند معلول یا فرزند شش سال و کمتر)، بیماران خاص و قلبی عروقی در اولویت دورکاری هستند.

۳. بخش های عملیاتی و ارائه دهنده خدمات ضروری در حوزه های امنیتی، انتظامی، بهداشت و درمان، آتش نشانی، امداد و نجات، خدمات شهری و... از شمول این بخشنامه مستثنی و مطابق با تصمیم مراجع ذیصلاح اقدام می کنند.

۴. بانک ها و بیمه ها با ظرفیت ۳۰ درصد نیروی انسانی و در شعب منتخب که قبلا توسط امور شعب استان اطلاع رسانی شده است، فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: مدیران و مسئولان استانی مکلفند ضمن حضور در محل کار با رعایت شرایط جنگی و مسایل امنیتی به نحوی برنامه ریزی کنند که خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.