دستور آماده باش وزیرکشور به سه استاندار

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:36
وزیر کشور، در پی اعلام هشدار قرمز سازمان هواشناسی برای استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان، به استانداران مربوطه دستور آماده‌باش صادر کرد.
دستور آماده باش وزیرکشور به سه استاندار
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور در این دستور تأکید کرده است، با توجه به اعلام بالاترین سطح هشدار هواشناسی برای روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ ۶ و ۷ فروردین‌ماه برای استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و استانداران مربوطه با برگزاری فوری جلسات مدیریت بحران در مرکز و استان‌ها و حفظ آمادگی، پیش‌بینی امکانات و تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکلات حاد برای هموطنان عزیز به عمل آورند.
 
وزیر کشور تأکيد کرده است: استانداران با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صداوسیما برای اعلام هشدار‌ها و آگاهی‌بخشی به مردم، با بسیج همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و نیرو‌های امدادی، اهتمام لازم را برای مدیریت شرایط پیش رو داشته باشند.
 
مؤمنی همچنین از هموطنان خواسته، برای حفظ سلامتی خود ضمن اجتناب از سفر‌های غیر ضروری، از هرگونه توقف در مناطق پرخطر، بستر رودخانه ها، حاشیه پل‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
 
شایان ذکر است؛ استان‌های کردستان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، لرستان، آذربایجان غربی، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، زنجان،غ قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی و یزد برای روز‌های پایانی هفته هشدار نارنجی دریافت کرده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید