بازگرداندن یک کانتینربر در تنگهٔ هرمز توسط سپاه

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:29
فرمانده نیروی دریایی سپاه از بازگرداندن یک کانتینربر در تنگهٔ هرمز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کشتی کانتینربر SELEN به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های قانونی و نداشتن مجوز عبور از ‌ تنگه هرمز⁩، توسط نیروی دریایی سپاه به عقب بازگردانده شد.

‏وی ادامه داد: عبور هرگونه شناور از این آبراهه مستلزم هماهنگی کامل با حاکمیت دریایی ایران است و این مهم جز به پشتوانه مردم شریف ایران به دست نمی‌آمد.

بازگرداندن یک کانتیربر در تنگهٔ هرمز توسط سپاه

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.