خبر مهم فرمانده نیروی دریایی درباره بازگرداندن یک کشتی کانتینربر از تنگه هرمز/ عبور از این آبراهه مستلزم هماهنگی با حاکمیت دریایی ایران است

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:00
فرمانده نیروی دریایی سپاه از بازگرداندن یک کشتی کانتینربر به دلیل نداشتن مجوز عبور از تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

کشتی کانتینربر SELEN به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های قانونی و نداشتن مجوز عبور از تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه به عقب بازگردانده شد. عبور هرگونه شناور از این آبراهه مستلزم هماهنگی کامل با حاکمیت دریایی ایران است و این مهم جز به پشتوانه مردم شریف ایران به دست نمی‌آمد.

خبر مهم فرمانده نیروی دریایی درباره بازگرداندن یک کشتی کانتینربر از تنگه هرمز/ عبور از این آبراهه مستلزم هماهنگی با حاکمیت دریایی ایران است

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.