معاون وزیر بهداشت: کمبودی در تامین دارو و تجهیزات پزشکی نداریم

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 16:31
قم - معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور انجام تا هیچ کمبودی احساس نشده و در خدمت هموطنان باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی پیرصالحی با سفر به قم در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در قم قرار گرفت.

وی در بازدید از بیمارستان فرقانی قم در جریان خدمات رسانی درمانی و اقدامات درمانی و دارویی قرار گرفت.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به تجاوز آمریکایی صهیونی به کشورمان گفت: از همان لحظه اول تیم‌های بهداشتی و درمانی در سراسر کشور پای کار بوده و در راستای کمک رسانی به مجروحان تلاش کردند.

وی با قدردانی از تلاش‌های جامعه سلامت این صلابت را نشانه اقتدار دانسته و بر خدمات رسانی گسترده تاکید کرد.

در این بازدید دکتر ابرازه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر تقوی معاون درمان دانشگاه، معاون وزیر بهداشت را همراهی کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.