تجاوز آمریکایی صهیونی به مناطقی از اصفهان

مشرق نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 15:59
ساعتی قبل متجاوزان آمریکایی صهیونی مناطقی در شمال و غرب اصفهان را هدف حملات ددمنشانه خود قرار دادند.

به گزارش مشرق و به نقل از اتاق خبر شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان، در روز سه‌شنبه ۴ فروردین، اداره گاز در یکی از خیابان مورد حمله متجاوزان آمریکایی صهیونی قرار گرفت. این ساختمان برای بار دوم در دو روز گذشته هدف قرار گرفته است.

هنوز گزارشی از میزان خسارات مالی و جانی مخابره نشده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

هم‌زمان با حملات، پدافند هوایی اصفهان برای مقابله با اهداف پروازی متخاصم فعال شد.

برق خیابان کاوه ناشی از آسیب ترکش‌ها قطع شده که با تلاش مأموران اداره برق تا ساعتی دیگر مشکلی قطعی برق رفع خواهد شد.

اتاق خبر شورای اطلاع‌رسانی اصفهان از مردم درخواست کرد تا خبرها را از منابع رسمی دریافت کنند و به شایعات توجه نکنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.