اعترافات تکان‌دهنده عامل موساد

تابناک سه شنبه 04 فروردین 1405 - 14:16
در حالی‌که حمله هوایی دشمن آمریکایی صهیونیستی به اماکن مسکونی و عمومی منجر به شهادت و مصدومیت تعدادی از شهروندان و آسیب به منازل شده، باز هم عده‌ای مزدور در حال ارسال اطلاعات به دشمن هستند؛ پلیس می‌گوید که تعدادی را دستگیر کرده است.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ عامل رژیم‌صهیونیستی دستگیر شده توسط پلیس امنیت عمومی فراجا در اعترافاتش می‌گوید که از محل اصابت ها فیلم می‌گرفتم تا موفقیت عملیات را اعلام کنم و در صورت اشتباه در اصابت درخواست بمباران مجدد می‌کردم.

روز گذشته ۶۷ نفر از عوامل عملیاتی سلطنت طلب و یک نفر جاسوس عضو گروهک نفاق که اقدام به تصویربرداری از محل‌های مورد اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و ارسال آن به رسانه‌های معاند می‌کردند، دستگیر شدند.

از داخل گوشی متهم چندین تصویر و فیلم کشف شده است؛ پلیس می‌گوید که متهم از مقر انتظامی عکس گرفته و برای رابطش ارسال کرده بود تا نشان دهد که تخریب شده و اصابت موشک درست بوده است؛ اما در فیلمی دیگری از محدوده کلانتری محل تصویر گرفت تا نشان دهد که اصابت در اطراف بوده و کلانتری سالم است و درخواست کرده بود تا دوباره کلانتری را بزنند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.