هشدار قرمز هواشناسی برای ورود سامانه بارشی جدید به هرمزگان

خبرگزاری مهر سه شنبه 04 فروردین 1405 - 12:42
بندرعباس- اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور هشداری سطح قرمز، از وقوع طوفان شدید و رگبار باران در بیشتر نقاط استان برای روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ فروردین) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز از سوی اداره‌کل هواشناسی استان هرمزگان و تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر ۱۴۰۵/۰۱/۰۶ لغایت اواخر وقت جمعه ۱۴۰۵/۰۱/۰۷، به منظور پیشگیری از خسارات جانی و مالی، رعایت موارد زیر اکیداً توصیه می‌گردد:

نوع مخاطره:

رگبار شدید باران، رعد و برق، تگرگ همراه با رعدو برق، تندباد شدید و کاهش دما

توصیه‌های مهم :

پاکسازی فوری انهار، کانال‌ها و مسیرهای خروج آب مزارع

عدم توقف و تردد در بستر رودخانه ها

اجتناب از سفر های برون شهری

توقف کلیه شناورها و عدم تردد کشتی های تجاری

تأکید می‌شود، این هشدار در بالاترین سطح (قرمز) صادر شده و احتمال بروز خسارات جدی وجود دارد. از کلیه بهره‌برداران محترم درخواست می‌شود ضمن رعایت توصیه‌ها، اخبار و اطلاعیه‌های تکمیلی را از مراجع رسمی پیگیری نمایند.

هشدار قرمز هواشناسی برای ورود سامانه بارشی جدید به هرمزگان

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.