تحت لوای امیرالمؤمنین (ع) متحدیم

صدا و سیما سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:17
غلامرضا احمدی، مجری تلویزیون با تأکید بر ضرورت تقویت اتحاد ملی گفت: ما هم‌وطن هستیم و گرد نام مقدس ایران اسلامی همراهیم.

تحت لوای امیرالمؤمنین (ع) متحدیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، غلامرضا احمدی، افزود: ما تنها کشوری هستیم که نام مبارک و پرچم امیرالمؤمنین (ع) بالای سرماست و در نتیجه همه این موارد می‌توانیم متحد و همراه شویم.

وی در توضیح حس خود درباره سوگ رهبر انقلاب گفت: هنوز اشکمان خشک نشده است و داغداریم، اما ۸۶ سال زندگی مجاهدانه ایشان باید این‌گونه به پایان می‌رسید. قطعاً خداوند جایگاه برجسته‌ای از جنت را به بزرگوارانی، چون ایشان اختصاص داده است.

وی افزود: ما خسران زیادی از رفتن ایشان دیدیم، اما شهادت برایشان پاداش بود، چراکه به آن ایمان داشتند و حیف بود که جز این راه می‌رفتند. این زندگی مؤمنانه و خدایی، شایسته بود که همین‌گونه پایان یابد. باید راه ایشان را با قدرت ادامه دهیم و این نص صریح قرآن است.

این مجری تلویزیون در راستای بیعت با آقا سیدمجتبی هم گفت: درباره خاندانی صحبت می‌کنیم که مطهر، سلامت و پاک هستند و وظیفه ما این است که راه ایشان را دنبال کنیم. همه ما منتظر شنیدن همین خبر و همین انتخاب بودیم. به‌هرحال راه ادامه داشت و این بهترین انتخاب برای ادامه مسیر بود. این هم لطف دیگر پروردگار بود که فرزند صالح دیگری از سلاله پیغمبر در مسیر باشد.

احمدی با تأکید بر ضرورت تقویت اتحاد ملی گفت: طبق فرمایش قرآن آدم‌های خوب بدون اینکه همدیگر را بشناسند با هم دوست هستند. هرجایی که برمدار اخلاق باشیم، این دوستان همراه ما می‌شوند. در جریانات سیاسی کشور هم هروقت بی‌اخلاقی رشد کرده، تفرقه ایجاد شده است و اولین قدم این است که به خودمان بپردازیم چرا که اگر صالح باشیم وعده الهی بر خوب بودن ما با هم صحه می‌گذارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.