حملات سنگین اسرائیل به حومه جنوبی بیروت و جنوب لبنان

افکار نیوز سه شنبه 04 فروردین 1405 - 10:16
ارتش رژیم صهیونیستی دور جدیدی از حملات هوایی گسترده به مناطق مختلف لبنان، از جمله پایتخت این کشور را آغاز کرد.

 شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی این رژیم اعلام کرد که ارتش اسرائیل موجی از حملات را علیه آنچه «زیرساخت‌های حزب‌الله در بیروت» خوانده، آغاز کرده است.

در همین رابطه، خبرنگار شبکه «الجزیره» از وقوع چندین نوبت بمباران در حومه جنوبی بیروت خبر داد.

هم‌زمان با حملات به پایتخت، مناطق جنوبی لبنان نیز هدف حملات هوایی قرار گرفتند.

بر اساس گزارش‌ منابع خبری، شهرک‌های «رشف»، «بیت لیف» و «صریفا» هدف حملات جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته‌اند.

همچنین یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز شهرک «الصوانه» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی ناشی از این حملات منتشر نشده است.

ادامه حملات اسرائیل به جنوب لبنان

منابع خبری از موج جدید حملات جنگنده‌های اسرائیلی در جنوب لبنان خبر دادند.

براساس این گزارش، شهرک‌های «سلعا» و «البیاضه» در شهرستان صور هدف حملات هوایی قرار گرفتند به طوری که شهرک البیاضه در دو نوبت بمباران شد.

هم‌زمان، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «زوطر الشرقیه» در شهرستان نبطیه و شهرک «الطیری» در شهرستان بنت جبیل را نیز بمباران کردند.

علاوه بر حملات هوایی، یگان‌های توپخانه ارتش اسرائیل نیز شهر «بنت جبیل» را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

هشدار تخلیه برای چند روستای جنوب لبنان صادر شد

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای از ساکنان روستاهای "البرغلیه" و "الرشیدیه" در جنوب لبنان خواست که منازل خود را تخلیه کرده و به شمال رود الزهرانی منتقل شوند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.