شبکه آب بندرعباس پایدار شد

مشرق نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 23:55
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از اتمام عملیات تعمیر خط انتقال آب در شهر بندرعباس خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه تیم‌های عملیاتی، جریان آب از ساعت ۲۲ امشب به صورت کامل برقرار شد.

به گزارش مشرق، عبدالحمید حمزه‌پور با قدردانی از خودگذشتگی نیروهای خدوم آبفا که در شرایط سخت، بی‌وقفه برای رفع این حادثه تلاش کردند، افزود: شکستگی خط لوله اصلی شهر در محدوده پل مهرگان این شهر اتفاق افتاده بود.

وی یادآور شد: با تثبیت فشار آب در ساعات بامداد، پایداری کامل شبکه تامین آب آشامیدنی به مناطق مختلف شهر باز خواهد گشت.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از صبوری و همکاری شهروندان، تأکید کرد: همراهی مردم در این مدت، دلگرمی بزرگی برای مجموعه آبفا بود و همواره قدردان این همدلی هستیم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.