ایران هر کجا را که بخواهد هدف می‌گیرد

افکار نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 23:16
رسانه‌های صهیونیست با اشاره به اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر کاهش توان تسلیحاتی ایران وجود ندارد، اذعان کردند که تهران هر جایی که دلش می‌خواهد را هدف قرار می‌دهد.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به گسترش دامنه حملات موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ایران قادر به ادامه حملات دامنه‌دار خود است.

این رسانه ها تاکید کردند که هیچ مولفه ای وجود ندارد که نشان دهد توانمندی های ایران تا زمان پایان جنگ کاهش پیدا خواهد کرد و به نظر می رسد تهران همچنان قدرت بالایی برای اجرای حملات مستمر در هر منطقه ای که دلش می خواهد، دارد.

بنا بر اذعان رسانه‌های صهیونیستی که غالبا با سانسور بالای نظامی همراه است، در حملات دو روز پیش ایران به منطقه عراد در جنوب سرزمین های اشغالی، ۸ نفر کشته و نزدیک به ۱۶۸ نفر زخمی شده اند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.