سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ترامپ جا زد!

عصر ایران دوشنبه 03 فروردین 1405 - 17:16
 رسانه های خارجی امروز سه‌شنبه مدعی شدند که ترامپ ضرب الاجل خود برای حمله به زیر اخت‌های ایران را پنج روز به تعویق انداخته است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که ترامپ و آمریکا جازدند و میدان همچنان می‌تازد.
 
به گزارش ایسنا، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به ادعاهای ترامپ درباره حمله به زیرساخت‌های ایران ‌و مهلت ۵ ‌روزه، نوشت:
 
«ترامپ و آمریکا باز هم جا زدند. میدان همچنان می‌تازد.
 
‏یک شکست دیگر برای شیطان.»
 
 رسانه های خارجی امروز سه‌شنبه مدعی شدند که ترامپ ضرب الاجل خود برای حمله به زیر اخت‌های ایران را پنج روز به تعویق انداخته است.
 
الجزیره به نقل از ترامپ مدعی شد : دستور داده‌ام که تمام حملات علیه نیروگاه‌ها و زیرساخت‌های انرژی ایران به مدت پنج روز به تعویق بیفتد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.