۲پهپاد رزمی–انتحاری آمریکا منهدم شد

افکار نیوز دوشنبه 03 فروردین 1405 - 16:46
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از انهدام دو فروند پهپاد رزمی–انتحاری متعلق به ارتش آمریکا در آسمان بندرعباس خبر داد.

 روابط عمومی ارتش اعلام کرد: دو فروند پهپاد رزمی–انتحاری ارتش آمریکا که قصد نزدیک شدن و حمله به یگان‌های نیروی دریایی مستقر در بندرعباس را داشتند، پیش از اجرای مأموریت خود با واکنش سریع و دقیق سامانه‌های پدافند هوایی نیروی دریایی ارتش شناسایی، رهگیری و منهدم شدند.

در این اطلاعیه آمده است: این پهپادها پس از کشف توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، در فرآیندی هماهنگ میان سامانه‌های مراقبتی و عملیاتی مورد رهگیری قرار گرفته و پیش از رسیدن به اهداف مورد نظر، با آتش سامانه‌های پدافندی نیروی دریایی ارتش سرنگون شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان، در روز دوشنبه سوم فروردین، با انهدام این دو پهپاد، شمار پهپادهای متخاصم ساقط‌شده توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور به ۱۲۹ فروند رسیده است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.