مقام ایرانی: هر تجاوز با نابودی فوری زیرساخت‌های اسرائیل مواجه می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 04:10
یک مسئول بلندپایه ایرانی مواضع رسمی جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات اخیر و تهدیدات دشمنان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه «الجزیره»، این مقام مسئول در واکنش به برخی ادعاها به این شبکه خبری گفت: ایران مسئولیتی در قبال حملات موشکی به جزیره دیه‌گو گارسیا (پایگاه نظامی مشترک آمریکا و انگلیس در اقیانوس هند) ندارد و پشت این حملات نیست.

وی در ادامه با هشدار به بدخواهان افزود: هرگونه تنش‌زایی دشمن با تشدید بی‌سابقه اقدامات در تنگه هرمز روبرو خواهد شد و گزینه‌های ما بسیار است.

این مقام ایرانی همچنین تأکید کرد: هرگونه تعرض به زیرساخت‌های ما با نابودی گسترده و فوری زیرساخت‌های حیاتی در رژیم اشغالگر قدس روبه رو خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.