ترامپ، باز هم ایران را تهدید کرد!

عصر ایران یکشنبه 02 فروردین 1405 - 03:41
اگر ایران ظرف ۴۸ ساعت از همین لحظه تنگه هرمز را به‌طور کامل و بدون هیچ تهدیدی باز نکند، ایالات متحده آمریکا نیروگاه‌های مختلف آن‌ها را هدف قرار داده و نابود خواهد کرد — از بزرگ‌ترین آن‌ها شروع می‌کنیم!
بعد از این که ناتو و کشورهای دیگر جهان ، دعوت ترامپ برای حمله به ایران جهت بازگشایی تنگه هرمز را نپذیرفتند، ترامپ از یک سو اروپا را تهدید به اشغال گرینلند کرد و از سوی دیگر، ایران را تهدید به حمله به تاسیسات برقی کرد. کارشناسان سیاسی و‌نظامی می گویند اگر چنین حماقتی از سوی آمریکا صورت پذیرد، نیروگاه های برق سراسر اسراییل و‌کشورهایی که میزبان پایگاه های آمریکایی اند، به سرعت هدف حملات موشکی و پهپادی قرار خواهند گرفت.
ترامپ در پست جدید خود نوشته است:
اگر ایران ظرف ۴۸ ساعت از همین لحظه تنگه هرمز را به‌طور کامل و بدون هیچ تهدیدی باز نکند، ایالات متحده آمریکا نیروگاه‌های مختلف آن‌ها را هدف قرار داده و نابود خواهد کرد — از بزرگ‌ترین آن‌ها شروع می‌کنیم!
 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.