مهلت ۲۴ ساعته عربستان به ایران‌

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 00:21
عربستان سعودی به کارکنان سفارت ایران ۲۴ ساعت مهلت داد خاک این کشور را ترک کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری رویترز همزمان با بیستمین روز جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران از اصابت موشک‌های ایران به غربی‌ترین بندر سعودی در دریای سرخ خبر داد.

همچنین یک هدف مهم نظامی دیگر در حومه شهر الحویه و نزدیک فرودگاه طائف با دقت بالا مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

انهدام محل دپوی سوخت جنگنده‌های آمریکایی در ریاض در روز نوزدهم جنگ از دیگر اقدامات نظامی منطقه‌ای ایران بود که انفجارهای پی‌درپی و آتش‌سوزی گسترده در این پالایشگاه را در پی داشت.

منابع غربی می‌گویند که عربستان سعودی و امارات هم در واکنش به این حملات، از آمریکا خواسته‌اند حملات علیه ایران را ادامه دهد و از طولانی شدن جنگ حمایت کرده‌اند.

عربستان همچنین به دیپلمات‌های کشورمان مهلت داد که ظرف ۲۴ ساعت ریاض را ترک کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.