هشدار صریح یمن به آمریکا درباره هرگونه ماجراجویی جدید

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 22:55
وزارت خارجه یمن درباره ورود نیروهای خارجی به منطقه هشدار داد و آن را عامل گسترش درگیری‌ها دانست.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه یمن درباره ورود نیروهای خارجی به منطقه هشدار داد و آن را عامل گسترش درگیری‌ها دانست.

این وزارتخانه تأکید کرد حضور هرگونه نیروی خارجی در منطقه به معنای گسترش دایره تجاوز و تشدید تنش‌ها خواهد بود.

در این بیانیه آمده است که آمریکا با اقدامات خود علیه ملت‌های منطقه، خود را در یک بن‌بست راهبردی بزرگ قرار داده است.

به گفته وزارت خارجه صنعا، آمریکا تلاش می‌کند دیگران را نیز به بحرانی که خود وارد آن شده بکشاند.

این نهاد دولتی تصریح کرد نیروهای مستقل در منطقه اجازه هیچ‌گونه مداخله خارجی را نخواهند داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.