استقلال رسماً به تاج نامه زد/ درخواست اضطراری آبی‌ها با هشدار به فدراسیون

خبرورزشی شنبه 01 فروردین 1405 - 21:58
باشگاه استقلال با یک درخواست ویژه از فدراسیون فوتبال نسبت به سوءاستفاده برخی ایجنت‌ها از شرایط فعلی کشور هشدار داد.

علی تاجرنیا در نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایط خاص کشور و سوءاستفاده برخی ایجنت‌ها، خواستار مدیریت مدبرانه برای حفظ ثبات در فوتبال شد.

در این نامه با اشاره به هزینه‌های ارزی باشگاه‌ها در قبال بازیکنان خارجی، تأکید شده که برخی واسطه‌ها و ایجنت‌ها با سوءاستفاده از شرایط موجود، در تلاش هستند با اعمال فشار، افزایش‌های غیرمنطقی و بعضاً چندبرابری در دستمزد بازیکنان ایجاد کنند؛ موضوعی که می‌تواند به بی‌ثباتی در ساختار حرفه‌ای فوتبال کشور منجر شود.

باشگاه استقلال همچنین با تأکید بر اهمیت ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در حفظ نشاط اجتماعی، از فدراسیون فوتبال خواسته با اتخاذ تصمیمات قاطع، ضمن صیانت از حقوق باشگاه‌ها، از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کرده و زمینه برگزاری منظم مسابقات را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: ۴+۳ ستاره ملی‌پوش سهمیه استقلال

استقلال رسماً به تاج نامه زد/ درخواست اضطراری آبی‌ها با هشدار به فدراسیون

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.