رئیس اورژانس تهران: تا آخرین روز جنگ در کنار مردم ایستاده‌ایم 

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 20:46
رئیس اورژانس استان تهران در پیام نوروزی ۱۴۰۵، ضمن تجلیل از رشادت‌های بی‌شمار نیروهای اورژانس در میانه نبرد و حوادث اخیر، بر تعهد این سازمان به ارائه خدمت به تمامی ایرانیان تأکید کرد.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران، در پیامی نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ و تقارن آن با عید سعید فطر، ضمن تسلیت بابت شهادت‌ها و تلخی‌های نبرد اخیر، از تحولی بزرگ در ساختار تشکیلاتی این مرکز و تداوم خدمات‌رسانی جهادی در میانه «دفاع مقدس سوم» خبر داد.

توکلی با اشاره به مجاهدت‌های کادر درمان در سه هفته اخیر اظهار داشت: در این ایام داغ‌های بسیاری بر قلب ملت و همکاران ما نشست و تکنسین‌های اورژانس شاهد صحنه‌های بسیار دلخراشی بودند که بازگویی رشادت‌های آن‌ها در این نبرد نابرابر دشوار است؛ اما تمامی این سختی‌ها تنها با همدلی و همراهی یکدیگر قابل عبور خواهد بود.

اورژانس متعلق به تمام مردم ایران است

وی با تأکید بر هویت مردمی این سازمان افزود: اورژانس برای مردم است و برای مردم می‌ماند. برای ما تک‌تک ایرانیان عزیز هستند و هدف اصلی ما ارائه خدمت صادقانه در کنار نیروهای مسلح برای حفظ عزت و سربلندی میهن عزیزمان است. ان‌شاءالله به زودی شرایط تغییر کرده و روزهای خوبی را در کنار هم سپری خواهیم کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.