پاسخ قالیباف به ادعای رفع تحریم نفت ایران

تابناک شنبه 01 فروردین 1405 - 20:21
محمدباقر قالیباف؛ در واکنش به اظهارات وزیر خزانه‌داری آمریکا مبنی بر رفع تحریم‌های نفت‌ روی آب ایران در صفحه شنخصی خود نوشت: هر چی بوده فروختیم!

پاسخ قالیباف به ادعای رفع تحریم نفت ایران

به گزارش تابناک؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، به اظهارات وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره رفع تحریم‌های نفتی ایران واکنش نشان داد. وی تأکید کرد که ایران هر مقدار نفتی که در دسترس بوده، به فروش رسانده است.

قالیباف افزود که این اظهارات نشان‌دهنده ناامیدی آمریکا از تأثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران است و کشورمان به رغم فشارها، توانسته است به فروش نفت ادامه دهد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.